Zajęcia fitness to dla wielu pań synonim zdrowego stylu życia, okazuje się jednak, że same ćwiczenia nie wystarczą, by zapewnić sobie smukłą sylwetkę i zdrowie. Nawet jeśli co tydzień na Sali gimnastycznej wylewamy hektolitry potu, nie oznacza to, że w tali ubędzie nam kilku centymetrów, jeśli nie zadbamy również o inne aspekty naszego życia. Bo chociaż nie ulega wątpliwości, iż samo zapisanie się na zajęcia i regularne ćwiczenia to bardzo duży krok do przodu, jednak nawet najlepszy instruktor fitness nie zapewni nam wszystkiego, czego potrzebujemy. Radziłabym również poważnie zastanowić się nad przydatnością wszelkich suplementów diety, zwłaszcza tych wspomagających odchudzanie, bowiem nic nie zastąpi nam zdrowej diety. To właśnie odpowiednie odżywanie w połączeniu z ćwiczeniami fitness stanowią drogę do sukcesu. Zatem zrewidujmy zawartość naszej lodówki i zastanówmy się, czy rzeczywiście musimy zjadać te wszystkie tłuste i wysokokaloryczne posiłki? Katowanie się samymi warzywnymi sałatkami z pewnością również nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, bowiem należy pamiętać, iż w każdą stronę można przesadzić. Obecnie jest jednak wiele sposobów na to, by dowiedzieć się, co będzie dla nas najlepsze. Naukowcy opracowali nawet diety opierające się na grupie naszej krwi, która teoretycznie powinny determinować rodzaje pożywienia, które będzie dla nas najbardziej odpowiednie. Dość wątpliwe zdaje się również zbawienne działanie gimnastyki i fitness na osoby, które wprawdzie wędrują na salę dwa razy w tygodniu, jednak by znaleźć czas na owe zajęcia w tych dniach udają się do restauracji fast food i ładują w siebie kolejne porcje frytek i hamburgerów. Niemniej jednak warto również zwrócić uwagę na to, iż nawet jeśli nasz styl życia nie jest tak zdrowy, jakbyśmy chcieli, a zajęcia fitness to jedyny pozytywny akcent w naszych cotygodniowych zmaganiach, nie należy z nich rezygnować. Być może nie schudniemy, a nasza kondycja poprawi się tylko nieznacznie, jednak liczy się to, że próbujemy wprowadzić w życie jakiekolwiek pozytywne zmiany. Kiedy zaczniemy od jednego kroku, być może któregoś dnia nadejdzie moment również na następny - lepszy. spalanie tkanki tłuszczowejPreparaty odchudzające mylnie nazywane są odchudzającymi, powinny nazywać się raczej oficjalnie dodatkami w odchudzaniu, i w sumie w gruncie rzeczy tak się nazywają, lecz zamiast słowa dodatek użyte jest słowo suplement, znaczące dokładnie do samo, o czym wielu ludzi nie wie, łudząc się, że mają odczyniania z kolejnym cud środkiem. W tym artykule zamierzam przedstawić wam wpływ preparatów odchudzających na trening. Otóż preparaty dostępne w aptekach bez recepty, zazwyczaj takie ograniczające wchłanianie węglowodanów czy posiadające wyciągi ziołowe nie mają bezpośredniego wpływu na nasz trening. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku suplementów redukcyjnych dla sportowców, tutaj otwarcie mówi się o preparatach jako dodatkach. Powodują one bezpieczny wzrost energii i pobudzenie, dając nam siłę i chęci do dłuższego, cięższego treningu, który w efekcie pozwoli nam spalić większą ilość tkanki tłuszczowej. Suplementy te podnoszą także nieco temperaturę organizmu, przez co spalanie tłuszczu ma miejsce nawet przez jakiś czas po ukończeniu treningu.

Spalacze tłuszczu nie są zdrowe

Spalacze tłuszczy w ostatnich latach robią furorę. Niektórzy uważają to za lekarstwo, jeszcze inni za suplement diety. Jedno jest pewne, nie jest to jednak środek całkowicie bezpieczny. To, że jest na rynku nie oznacza, że nie ma skutków ubocznych, to samo kiedyś mówiono o dopalaczach, ale dopiero po wielu aferach komu się coś w głowie odkleiło i zakazano sprzedaży takich środków. Z kolei spalacze nie są narkotykiem, nie odurzają, toteż… uważane są za bezpieczne. Nijak jednak nie da się tu powiedzieć, że spalacze tłuszczo są lepsze niż klasyczne ćwiczenia na uda, bowiem w tym drugim wypadku nie ma mowy i jakichkolwiek skutkach ubocznych. Jeśli jednak zaczynamy stosować spalacze tłuszczu, to bardzo często mamy okazję widywać efekty takich decyzji stosunkowo szybko. Ale widzieć musimy, za takie środki czynią ogromne spustoszenie w ludzkim organizmie, toteż należy takich medykamentów unikać wszelkimi możliwymi sposobami.Jak się mają wobec tego ćwiczenia na uda? To temat bardzo złożony, na pewno dzisiaj szeroko propagowany przez zwolenników zdrowego trybu życia i nie bez powodu. Dzisiaj przecież za sprawą aktywności ruchowej można zdziałać więcej niźli za sprawa jakichś wydumanych diet. Toteż jeśli poznamy ćwiczenia na uda i wszelkie możliwe cykle treningowe, to na pewno uda się nam dobrać jakąś propozycję dla nas samych i tym samym uda się nam wygrać z nadmiernie przybierającą tkanką tłuszczową. A spalacze powinny odejść do lamusa, bo nie są dla nas dobrym rozwiązaniem.

Tagi dodane do tego wpisu przez autorke notatki na blogu: , ,

Mylne pojmowanie słowa “dieta” sprawia, że najczęściej kojarzymy je z mozolnym i uporczywym procesem odchudzania, głodu i wysiłku ponad własne siły – a nie jest to prawda. Dieta to zbiór nawyków żywieniowych, które praktykujemy w życiu codziennym. Dieta zdrowego odżywiania powinna być fundamentalnym elementem naszego życia, jeśli chcemy cieszyć się dobrym samopoczuciem i pięknym wyglądem. […]

Produkcja zaczyna się oczywiście od zrywania owocu noni oczywiście owoce zrywa się ręcznie. Noni zwożone jest następnie do najbliższej wytwórni w krótkim czasie by owoc nie stracił swych walorów smakowych oraz leczniczych. W przeciwieństwie do Europejskich sposobów robienia soków gdzie produkcja odbywa się maszynowo a kartoniki z sokami naszpikowane są konserwantami które bardzo szkodzą na […]

Następna strona »