Zajęcia fitness to dla wielu pań synonim zdrowego stylu życia, okazuje się jednak, że same ćwiczenia nie wystarczą, by zapewnić sobie smukłą sylwetkę i zdrowie. Nawet jeśli co tydzień na Sali gimnastycznej wylewamy hektolitry potu, nie oznacza to, że w tali ubędzie nam kilku centymetrów, jeśli nie zadbamy również o inne aspekty naszego życia. Bo chociaż nie ulega wątpliwości, iż samo zapisanie się na zajęcia i regularne ćwiczenia to bardzo duży krok do przodu, jednak nawet najlepszy instruktor fitness nie zapewni nam wszystkiego, czego potrzebujemy. Radziłabym również poważnie zastanowić się nad przydatnością wszelkich suplementów diety, zwłaszcza tych wspomagających odchudzanie, bowiem nic nie zastąpi nam zdrowej diety. To właśnie odpowiednie odżywanie w połączeniu z ćwiczeniami fitness stanowią drogę do sukcesu. Zatem zrewidujmy zawartość naszej lodówki i zastanówmy się, czy rzeczywiście musimy zjadać te wszystkie tłuste i wysokokaloryczne posiłki? Katowanie się samymi warzywnymi sałatkami z pewnością również nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, bowiem należy pamiętać, iż w każdą stronę można przesadzić. Obecnie jest jednak wiele sposobów na to, by dowiedzieć się, co będzie dla nas najlepsze. Naukowcy opracowali nawet diety opierające się na grupie naszej krwi, która teoretycznie powinny determinować rodzaje pożywienia, które będzie dla nas najbardziej odpowiednie. Dość wątpliwe zdaje się również zbawienne działanie gimnastyki i fitness na osoby, które wprawdzie wędrują na salę dwa razy w tygodniu, jednak by znaleźć czas na owe zajęcia w tych dniach udają się do restauracji fast food i ładują w siebie kolejne porcje frytek i hamburgerów. Niemniej jednak warto również zwrócić uwagę na to, iż nawet jeśli nasz styl życia nie jest tak zdrowy, jakbyśmy chcieli, a zajęcia fitness to jedyny pozytywny akcent w naszych cotygodniowych zmaganiach, nie należy z nich rezygnować. Być może nie schudniemy, a nasza kondycja poprawi się tylko nieznacznie, jednak liczy się to, że próbujemy wprowadzić w życie jakiekolwiek pozytywne zmiany. Kiedy zaczniemy od jednego kroku, być może któregoś dnia nadejdzie moment również na następny - lepszy. www.orthodesign.plPreparaty odchudzające mylnie nazywane są odchudzającymi, powinny nazywać się raczej oficjalnie dodatkami w odchudzaniu, i w sumie w gruncie rzeczy tak się nazywają, lecz zamiast słowa dodatek użyte jest słowo suplement, znaczące dokładnie do samo, o czym wielu ludzi nie wie, łudząc się, że mają odczyniania z kolejnym cud środkiem. W tym artykule zamierzam przedstawić wam wpływ preparatów odchudzających na trening. Otóż preparaty dostępne w aptekach bez recepty, zazwyczaj takie ograniczające wchłanianie węglowodanów czy posiadające wyciągi ziołowe nie mają bezpośredniego wpływu na nasz trening. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku suplementów redukcyjnych dla sportowców, tutaj otwarcie mówi się o preparatach jako dodatkach. Powodują one bezpieczny wzrost energii i pobudzenie, dając nam siłę i chęci do dłuższego, cięższego treningu, który w efekcie pozwoli nam spalić większą ilość tkanki tłuszczowej. Suplementy te podnoszą także nieco temperaturę organizmu, przez co spalanie tłuszczu ma miejsce nawet przez jakiś czas po ukończeniu treningu.

Na filmach atrakcyjne kobiety

Dzisiaj na rynku DVD można znaleźć masę rozmaitych produkcji pokazujących jak ćwiczyć. Jednym razem są to ćwiczenia na uda, innym razem dotyczy to innych partii ciała, wiele zależy, jaki problem nas trapi i gdzie nas terroryzuje tkanka tłuszczowa. Nie jest o temat łatwy do dyskusji, bowiem każdy organizm zupełnie inaczej reaguje na kwestie otyłości. Jedno jest pewne, zawsze kiedy zaczynamy oglądać takie film mamy przed oczami naprawdę atrakcyjne kobiety, nie tylko urodziwe, ale i szczupłe, doskonała linia, świetnie wysportowane… słowem ideał kobiecości. Wszystko to ma zapewnić odbiorcy poczucie skuteczności ćwiczeń, a to ma z kolei przełożyć się na wysoką sprzedaż takich produkcji i wiarę w to, ze ćwiczenia na uda lub inne mogą nam naprawdę pomóc.Ale nawet najlepsze filmy i budowanie wiary są niczym wobec regularności. Musimy wszyscy zdawać sobie sprawę z tego, że musimy zawsze ćwiczyć samodzielnie, musimy stawić, by ćwiczenia na uda były wykonywane każdego dnia a nie tylko od czasu do czasu. W tym drugim wypadku bowiem ie ma co liczyć na powodzenie, nie można ćwiczyć na to, że ćwiczenia na uda wyeliminują tkankę tłuszczową.Tak czy owak – filmy a pewno mogą być jakimś wyznacznikiem, bowiem zachęcają i mobilizują, dobrze zrobiony film z kolei pomoże nam zrozumieć, jak dane ćwiczenie powinno wyglądać, jeśli je wykonywać zgodnie z zaleceniami. To się na pewno przełoży na skuteczność w walce z nadwagą.

Tagi dodane do tego wpisu przez autorke notatki na blogu: , ,

Mamy dwudziesty pierwszy wiek – czasy, w których jest dużo nowoczesnych urządzeń, a także wszystko jest udoskonalane tak, aby człowiekowi żyło się lepiej, wygodniej. Wygoda jednak może źle wpłynąć na zdrowie człowieka, ponieważ staje się on leniwy i mniej odporny na różnego rodzaju zagrożenia zdrowotne. Dzisiejsze diety ludzi są bardzo nie zdrowe i pełne pustych […]

Każdy chyba zdaje sobie sprawę z tego jak ważne są różne mikroelementy, które znajdują się w pożywieniu. Witaminy i minerały mają ogromne znaczenie dla zdrowia, a ich niedobory mogą prowadzić do rozwoju poważnych chorób. Niestety tego typu dolegliwości bardzo często nie dają żadnych objawów przez bardzo długi czas i z tego powodu są lekceważone. Dlatego […]

Następna strona »