Zajęcia fitness to dla wielu pań synonim zdrowego stylu życia, okazuje się jednak, że same ćwiczenia nie wystarczą, by zapewnić sobie smukłą sylwetkę i zdrowie. Nawet jeśli co tydzień na Sali gimnastycznej wylewamy hektolitry potu, nie oznacza to, że w tali ubędzie nam kilku centymetrów, jeśli nie zadbamy również o inne aspekty naszego życia. Bo chociaż nie ulega wątpliwości, iż samo zapisanie się na zajęcia i regularne ćwiczenia to bardzo duży krok do przodu, jednak nawet najlepszy instruktor fitness nie zapewni nam wszystkiego, czego potrzebujemy. Radziłabym również poważnie zastanowić się nad przydatnością wszelkich suplementów diety, zwłaszcza tych wspomagających odchudzanie, bowiem nic nie zastąpi nam zdrowej diety. To właśnie odpowiednie odżywanie w połączeniu z ćwiczeniami fitness stanowią drogę do sukcesu. Zatem zrewidujmy zawartość naszej lodówki i zastanówmy się, czy rzeczywiście musimy zjadać te wszystkie tłuste i wysokokaloryczne posiłki? Katowanie się samymi warzywnymi sałatkami z pewnością również nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, bowiem należy pamiętać, iż w każdą stronę można przesadzić. Obecnie jest jednak wiele sposobów na to, by dowiedzieć się, co będzie dla nas najlepsze. Naukowcy opracowali nawet diety opierające się na grupie naszej krwi, która teoretycznie powinny determinować rodzaje pożywienia, które będzie dla nas najbardziej odpowiednie. Dość wątpliwe zdaje się również zbawienne działanie gimnastyki i fitness na osoby, które wprawdzie wędrują na salę dwa razy w tygodniu, jednak by znaleźć czas na owe zajęcia w tych dniach udają się do restauracji fast food i ładują w siebie kolejne porcje frytek i hamburgerów. Niemniej jednak warto również zwrócić uwagę na to, iż nawet jeśli nasz styl życia nie jest tak zdrowy, jakbyśmy chcieli, a zajęcia fitness to jedyny pozytywny akcent w naszych cotygodniowych zmaganiach, nie należy z nich rezygnować. Być może nie schudniemy, a nasza kondycja poprawi się tylko nieznacznie, jednak liczy się to, że próbujemy wprowadzić w życie jakiekolwiek pozytywne zmiany. Kiedy zaczniemy od jednego kroku, być może któregoś dnia nadejdzie moment również na następny - lepszy. odżywka proteinowaPreparaty odchudzające mylnie nazywane są odchudzającymi, powinny nazywać się raczej oficjalnie dodatkami w odchudzaniu, i w sumie w gruncie rzeczy tak się nazywają, lecz zamiast słowa dodatek użyte jest słowo suplement, znaczące dokładnie do samo, o czym wielu ludzi nie wie, łudząc się, że mają odczyniania z kolejnym cud środkiem. W tym artykule zamierzam przedstawić wam wpływ preparatów odchudzających na trening. Otóż preparaty dostępne w aptekach bez recepty, zazwyczaj takie ograniczające wchłanianie węglowodanów czy posiadające wyciągi ziołowe nie mają bezpośredniego wpływu na nasz trening. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku suplementów redukcyjnych dla sportowców, tutaj otwarcie mówi się o preparatach jako dodatkach. Powodują one bezpieczny wzrost energii i pobudzenie, dając nam siłę i chęci do dłuższego, cięższego treningu, który w efekcie pozwoli nam spalić większą ilość tkanki tłuszczowej. Suplementy te podnoszą także nieco temperaturę organizmu, przez co spalanie tłuszczu ma miejsce nawet przez jakiś czas po ukończeniu treningu.

Kup odpowiednie buty

Żadne ćwiczenia na tyłek nie przyniosą nam takich efektów, jakich oczekujemy, jeśli nie będziemy mieć odpowiednich butów. Oczywiście dotyczy to takich ćwiczeń, które związane są przede wszystkim z bieganiem, gimnastyką czy jazdą na rowerze. Odpowiednie buty mają wielkie znaczenie. W ostatnim czasie znani producenci wprowadzili na rynek specjalne buty, które stymulowały ćwiczenia na tyłek. Można było zatem wyłącznie w nich maszerować, a nasza sylwetka doskonale się kształtowała. Warto zainwestować właśnie w takie odpowiednie buty, dzięki którym nieustannie rzeźbimy swoje ciało i wcale się przy tym nie męczymy. Jednak takie obuwie jest odpowiednie nie tylko do marszu, ale także doskonale sprawdza się podczas biegania. Bardzo istotne jest, żeby ćwiczenia na tyłek takie, jak bieganie odbywały się w odpowiednich butach, które są przeznaczone typowo do biegania. Wiemy wtedy, że nie zrobimy sobie żadnej krzywdy. Jeśli zdecydujemy się na buty, które nie są do tego przeznaczone, to możemy mieć poważny problem, ponieważ często w takich przypadkach dochodzi do kontuzji i innych uszkodzeń. Okazuje się potem, że już więcej nie możemy biegać. W związku z tym, gdy decydujemy się na ćwiczenia na tyłek, należy to wszystko zrobić solidnie, w przeciwnym wypadku nie oczekujmy dobrych efektów. Najlepiej jest dobrze się do tego wszystkiego przygotować, nie tylko pod względem kondycji, ale także, gdy chodzi o odpowiedni sprzęt czy obuwie. Wtedy ćwiczenia na tyłek będą skuteczniejsze i będziemy bardziej z tego wszystkiego zadowoleni.

Tagi dodane do tego wpisu przez autorke notatki na blogu: , ,

Wielu osobom tak bardzo zależy na pozbyciu się zbędnych kilogramów, że zapominają o zdrowiu decydują się na różne bardzo radykalne diety. Niestety wiele z nich ma niekorzystny wpływ na zdrowie. Niebezpieczne są głównie wszystkie głodówki oraz tak zwane monodiety, na przykład dieta owsiana, czy kapuściana, chociaż mogą one z pewnością spowodować spadek wagi, jednak źle […]

Chyba każdy z nas chociaż raz podjął się próby walki o piękną, wysportowaną i zdrowo wyglądającą sylwetkę. Jednak nie każda z nich musiała zakończyć się zwycięstwem. Skąd więc zróżnicowanie w stopniach rezultatów, które osiągamy? W rzeczywistości czynnikami nadrzędnymi, które warunkują to, czy uda nam się faktycznie polepszyć wygląd naszego ciała są: psychologia dieta aktywność fizyczna, […]

Następna strona »